ÁSZF
Eladó cégadatai
Szállító: MICROHM Kft.
Bejegyző hatóság: Baranya Megyei Törvényszék Cégbírósága
Cím: 7621 Pécs, Rákóczi u. 46. Kereskedők Háza 1. em.
Adószám:24775953-2-02
Cégjegyzékszám:02-09-080525
Tel+fax: 72/326-026, E-mail: microhmkft@gmail.com
Kapcsolattartó: Andrics Péter
A vásárlás szabályai (Általános szerződési feltételek):
A vásárlás menete
- Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata is megjelenik a terméklapon, úgy rádió gombok segítségével tudja kiválasztani az Önnek legmegfelelőbbet. A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon változtathatja. Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. A pénztár használatához be kell jelentkeznie, illetve ha még nem vásárolt ebben az áruházban, akkor regisztrálnia kell magát, ahol a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia.
Megrendelését bejelentkezés után figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek. A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést kap. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termék leírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.
1.1 A rendelés és visszaigazolás hivatalos nyelve a magyar. A rendelést automatikusan e-mail üzenetben fogjuk visszaigazolni. Ez nem minősül a Szállító részéről a Vásárló l által tett ajánlat elfogadásának, ezzel még nem jön létre érvényes szerződés a felek között. Külön e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót a szállítás várható időpontjáról, ekkor jön létre szerződés a két fél között. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.
1.2 A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
1.2 A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
1.3 Átutalásos fizetésnél szállító fenntartja magának a jogot a szerződéstől történő elállásra, amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttétől számított 8 munkanapon belül nem fizeti meg Szállító részére a megrendelés teljes ellenértékét.
1.4 A rendelések feldolgozása hétfőtől péntekig 9-18 óráig történik.
1.5 Az e-boltban található termékekhez tartozó technikai adatok, termékinformációk
esetleges hibáiért felelősséget nem vállalunk.
- Árak:
A feltüntetett árak a 27% áfá-t igen, a szállítási díjat nem tartalmazzák.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szállító fenntartja. A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolhatja. Ha az eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruházban árusított termék mellé, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, vagy rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor az eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, ezek után az ügyfél szabadon dönthet a vásárlásról.
3.Szállítás:
A megrendeléstől számított legrövidebb időn belül tájékoztatjuk a megrendelőt a termék szállítási határidejéről. Raktáron lévő terméket Pécs területén 1, azon kívül 3 napon belül szállítunk házhoz. A csomag átvételekor fizetendő díjak: vételár, szállítási díj. Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért felelősséget nem vállalunk.
Szállítási módok:
Megnevezés: |
GLS FUTÁR |
Leírás: |
A GLS házhoz szállítja Önnek a megrendelt terméket. |
Költség(ek): |
2290 Ft |
|
|
Megnevezés: |
GLS CsomagPont |
Leírás: |
270 településen több mint 650 átvevőhely. A szolgáltatás megrendelésével a csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. |
Költség(ek): |
1990Ft |
|
|
Megnevezés: |
MPLPosta Futár |
Leírás: |
AzMPL házhoz szállítja Önnek a megrendelt terméket. |
Költség(ek): |
2290 Ft |
|
|
Megnevezés: |
MPL PostaPont |
Leírás: |
Nem kell a futárt otthon várnia. Ön bármikor átveheti a legközelebbi postán. Rendelése leadásánál kiválaszthatja az Ön számára legmegfelelőbb PostaPontot. Olcsóbb szállítási költség! |
Költség(ek): |
1990 Ft |
|
|
Megnevezés: |
MPL MOL-CoopCsomagPont |
Leírás: |
Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet. |
Költség(ek): |
1990 Ft |
|
|
Megnevezés: |
Postapont csomagautomata |
Leírás: |
A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti. Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyeztük el, ahol egyébként is megfordul. Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. |
Költség(ek): |
1990 Ft |
|
|
Megnevezés: |
Ingyenes házhoz szállítás |
Leírás: |
15.000 Ft feletti vásárlás estén nem számítunk fel szállítási díjat! A költségek számítása a kosárba helyezett termékek végösszege alapján történik. |
Költség(ek): |
A szállítási módnak nincs költsége! |
|
|
Megnevezés: |
Személyes átvétel |
Leírás: |
A kiválasztott termék egyeztetést követően pécsi üzletünkben is átvehető. Üzletünk nyitva tartása: H-P: 9-18, SZ: 9-13 óráig, vasárnap zárva tartunk. |
Költség(ek): |
A szállítási módnak nincs költsége! |
- Fizetés:
Utánvét fizetés: a csomag teljes árát szállítási díjjal növelve az átvételkor készpénzben kell kiegyenlíteni.
Üzletünkben történő átvétel esetén a vételár kiegyenlítése történhet készpénzzel vagy bankkártyával. Mindkét esetben lehetséges előre átutalással is fizetni. Ez esetben Szállító számla másolatot küld Vásárló részére, aki ez alapján kezdeményezheti az átutalást. Az eredeti számla a megvásárolt termékkel együtt kerül átadásra.
- Megrendelés lemondása (elállási jog)
Az alábbiakban olvasható elállási jog a természetes személyként vásárlókra vonatkozik:
Internetes vásárlás esetén a felek jogait, kötelezettségeit a 45/2014.(II.26.) sz. kormányrendelet határozza meg. Vásárló a termék vásárlásától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Vásárló a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Vásárlót nem illeti meg az elállási jog:
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
5.1 Elállási jog gyakorlásának a menete
Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szállító részére.
A következő linkre kattintva letölthető az elállási nyilatkozat >>Letöltés<<
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szállító címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül saját költségére visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Vásárló a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
.A fogyasztó viseli az Áru visszaküldésének közvetlen költségét. Az Árut az Eladó címére kell visszaküldeni. Amennyiben az Eladó az Árut üzlethelyiségben is értékesíti, és a fogyasztó a vállalkozás üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az elállási jogát, jogosult ezzel egyidejűleg az árut visszaadni a vállalkozás részére. Ha a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja az üzlethelyiségen kívül vagy távollévők között kötött – szolgáltatás nyújtásra vonatkozó - szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a fogyasztó bizonyítja, hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Kérjük, vegye figyelembe, hogy utánvéttel vagy portósan visszaküldött árut nem áll módunkban visszavenni.
Amennyiben a termék sérülésmentes, kifogástalan állapotban, minden tartozékával együtt megérkezik, a Szállító köteles a vételárat és a szállítási díjat max. 14 napon belül vevő bankszámlájára átutalni. Szállító követelheti a visszaszállított termék nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásának javítási költségét. Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
- Szavatosság és Jótállás
6.1 Szavatosság
Kellékszavatosság
A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a Vásárló a Szállító hibás teljesítése esetén a Szállítóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja. Vásárló - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szállító költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szállítóval.
Vásárló közvetlenül a Szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szállítótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szállító csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szállító bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
Termékszavatosság
A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.
Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy Szolgáltatóval szemben gyakorolhatja.
A gyártó, Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, a Szállítónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
6.2 Jótállás
Eladó nem forgalmaz jótállás köteles terméket, az általa forgalmazott termékekre nem terjed ki az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozókötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet és jótállás köteles termékeket felsoroló külön miniszteri rendelet hatálya.
- Panaszügyintézés
A fogyasztó a megvásárolt árukkal kapcsolatos szavatossági, jótállási igényét vagy az Eladó, vagy az Eladó érdekében eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésévelkapcsolatos magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó, érdeksérelem megszüntetésére irányuló kifogását az alábbi címen, elérhetőségeken és módokon terjesztheti elő:
Telefonon: 72/326-026, 30/269-2220
Írásban az alábbi email címen keresztül: microhmkft@gmail.com
Írásban postai úton: MICROHM KFT 7621 Pécs, Rákóczi u. 46.
Személyesen: Microhm Alkatrészbolt 7621 Pécs, Rákóczi u. 46. H-P: 9-17 óráig
Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Eladó üzletében elérhető. A bejegyzésekre az Eladó 30 napon belül írásban válaszol.
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével kapcsolatos magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. A válaszban tájékoztatni kell a Vásárlót a Békéltető Testülethez fordulás lehetőségéről.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a fogyasztó neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
- a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak fogyasztó rendelkezésére:
Fogyasztóvédelmi eljárás
Panaszt tenni a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehet. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogait megsértik, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
Bírósági eljárás
Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.
Békéltető testületi eljárás
Ha az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy jogosult az Ön lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy az Ön által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárás csak akkor indítható, ha a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését, és az sikertelen volt.
A békéltető testület a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás) kivéve ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében kötelesek vagyunk a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratunkat megküldeni a békéltető testület számára. A vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.
A Békéltető Testületekről információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Budapesti Békéltető Testület |
Baranya Vármegyei Békéltető Testület |
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület |
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület |
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület |
Pest Vármegyei Békéltető Testület |
Békéltető Testületi eljárás fogyasztónak nem minősülő személyek esetén
A fogyasztóvédelmi törvény alapján a Békéltető Testületi eljárás tekintetében fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti adásvételi szerződés,civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
A fogyasztói státusz fennállását a Békéltető Testület jogosult ellenőrizni. Az eljárás szabályaira a Békéltető Testület alatt írt szabályok az irányadóak.
- A Microhm Kft. adatvédelmi irányelvei:
A Microhm Kft. szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvénnyel összhangban az alábbi adatvédelmi irányelveket teszi közzé:
Amikor látogatóink és felhasználóink az Microhm Kft. oldalain tartózkodnak, megtehetik ezt anélkül, hogy fel kellene fedniük saját kilétüket, vagy bármilyen személyes jellegű adatot kellene megadniuk. Vannak azonban olyan oldalak és alkalmak (webshop vásárlás), amikor szolgáltatásaink teljes körű igénybevételéhez szükségessé válhat a látogatók bizonyos személyes adatainak (például nevének, postacímének vagy e-mail címének) megadása, illetve ismerete.A Szolgáltató a látogatók és felhasználók személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeli. Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet (pl. szállító cég), akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja, vagy átadja, ugyancsak felhívja ugyanezen kötelezettségeinek teljesítésére.Ha felhasználónk kéri, hogy személyes adatait töröljük ki rendszerünkből (vállalva azt, hogy attól fogva nem, vagy nem olyan módon tudja igénybe venni azt a szolgáltatást, amelyhez ezek az adatok tartoztak), ezt haladéktalanul teljesítjük úgy, hogy az adatbázisainkból kitöröljük a megfelelő, látogató által megjelölt rekordokat.
Adatkezelés a szolgáltatás igénybevétele során:
Weboldalunk minden látogatójánál a szerverünk automatikusan felismeri a felhasználó e-mail elérését (ahol lehet) és IP címét. Gyűjtjük a weboldal látogatóinak és felhasználóinak
- IP címét és e-mail elérését (ahol lehetséges),
- az e-mail címeit, akik hozzászólásokat küldenek be a felületeinkre, valamint azoknak, akik kapcsolatba lépnek velünk e-mailen keresztül.
- Tárhelyszolgáltató:
Név: UltraNet Kft., székhely: 1119. Budapest, Vahot utca 6.,
Tárhely szolgáltató adószáma: 22688392-2-43, cégjegyzékszám: 01-09-939055
E-mail: iroda@ultranet.hu
- Egyéb rendelkezések
Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A tájékoztatást Szolgáltató a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző kellő időben a Webáruház felületén közzéteszi. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2024. május 31.